، تا این لحظه: 9 سال و 10 ماه و 8 روز سن داره

مانی مامانی

خوش اومدی پسرم

1393/4/14 20:46
نویسنده : مامان مانی
82 بازدید
اشتراک گذاری

مانی عزیزم ،زندگی من،چطور از احساسات دو هفته اخیرم برات بنویسم روزهایی که زیبانرین و شگفت انگیزترین روزهای زندگیم بودند،تو الان دو هفته است که قدمهای کوچولوتو به این دنیا گذاشتی،روز ۳۰\۰۳\۹۳ در میان بهت و حیرت واشکها و لبخندهای ما به دنیا اومدی ،خاطره اون روز هنوزم منو به گریه میندازه هنوزم وقتی نگات میکنم فکر میکنم خواب میبینم باورم نمیشه این موجود کوچولو وناز پسر کوچولوی خودمه ،همونی که براش لالایی میخوندم ،همون که شبها خوابشو میدیدم ، وای مانی من ،نمیدونی از داشتنت چقدر احساس خوشبختی میکنم ،فرشته کوچولوی من ،اون لحظه رو هرگز فراموش نمیکنم،لحظه ای که برای اولین بار از من جدات کردن و تو به شدت گریه میکردی ولی وقتی صورتت رو چسبوندن به صورتم یه دفعه آروم شدی، اون لحظه انگار تمام دنیا رو دادند به من ،و از اون لحظه شدی همه زندگی من ، دوستت دارم پسرم،خوش اومدی به قلبم...

پسندها (1)

نظرات (0)