، تا این لحظه: 9 سال و 9 ماه و 29 روز سن داره

مانی مامانی

۴ماهگی

1393/8/8 22:00
نویسنده : مامان مانی
44 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پسر گلم حالا دیگه ۴ماهه شدی عزیز دلم، این روزا خیلی بامزه و خیلی غرغرو شدی!

وقتی  از چیزی خوشت میاد کلی دست و پا میزنی تا بگیریش ،بعدم سریع میکنیش تو دهنت

گاهی با صدا میخندی،وقتی میذاریمت زمین خودتو بلند میکنی و میخوای بشینی،خلاصه مردی شدی واسه خودت😄

گاهی وقتها خیلی غر میزنی ومن همش سعی میکنم بخوابونمت که به کارام برسم ولی وقتی میخوابی واقعا دلم برات تنگ میشه !

هفته پبش رفتیم عقد خاله ،تو محضر خیلی پسر خوبی بودی و همینطور تو سالن ولی آخر شب نمیدونم یه هو چی شد که کل سالنو گذاشتی رو سرت طوری که من وبابا ومامان پروین وعمو مهرداد مجبور شدیم سریع اونجا رو ترک کنیم ،شبیه این اتفاق شب بله برون خاله هم اتفاق افتاد وخاله آرزو رو حسابی شاکی کرد

ولی نمیدونم چرا تو خونه از این گریه ها نمیکنی.

برای شیر خوردنتم مجبورم راه برم و صدای سشوار ضبط شده رو هم برات بذارم!

خلاصه پسرم این روزا ما به همه ساز شما میرقصیم به این امید که وقتی بزرگتر شدی سر به راه تر بشی عزیزم.

ولی با تمام این حرفها میخوام اینو بدونی که من وبابا عاشقتیم ،عاشق تک تک این لحظات سخت ولی شیرین.

پسندها (2)

نظرات (0)