، تا این لحظه: 9 سال و 10 ماه و 7 روز سن داره

مانی مامانی

هفته ۳۳ام

1393/2/24 20:23
نویسنده : مامان مانی
62 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گل پسر مامان ،چطوری وروجک خوشگل، اون تو خوش میگذره؟

من وبابایی که خیلی دلمون میخواد زودتر پسر کوچولومونو ببینیم ولی خوب تو اصلا عجله نکن مامانی ،فعلاتوهفته ۳۳امی، ما هم عجله نداریم فقط میخوایم پسرمون صحیح وسالم باشه

من وبابا دوران پرفراز ونشیبی رو تو این مدت گذروندیم، پر از نگرانیها وحساسیتها،واقعا نمیدونی که طفلکی بابایی تو این مدت چی کشید شاید بیشتر از من نگران تو بود و واقعا هر کاری از دستش برمیومد کرد تا خیالش راحت باشه که برای پسر کوچولوش تو این مدت هیچ مشکلی پیش نمیاد، مدام تو اینترنت وخبرها دنبال بهترینها برای تو بود و راستش دیگه این حساسیتها هم خودشو اذیت میکنه هم منو خسته،با این حال خودش در مسایلی که مربوط به تو باشه اصلا کوتاه نمیاد وهرفداکاری که برای سلامتی من وتو لازم باشه دریغ نمیکنه وحتی تو این کار بیش از حد خودشو به زحمت ودردسر میندازه و نگرانیهاش تمومی نداره،خدا میدونه وقتی به دنیا بیای برات چیکارا میکنه😆 خلاصه خبر خوب اینکه تو بهترین پدر دنیا رو داری ودیروز که روز پدر بود من از طرف تو روزشو بهش تبریک گفتم

پسندها (1)

نظرات (0)