، تا این لحظه: 9 سال و 10 ماه و 7 روز سن داره

مانی مامانی

ماه هشتم

1393/2/6 20:52
نویسنده : مامان مانی
50 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز دل مامان وبابا 

خیلی وقته برات ننوشتم. راستش چند بار نوشتم ولی متاسفانه همش پرید تو مطالب قبلیم در مورد عید امسال نوشته بودم اینکه با بابایی رفتیم بهار واست شیشه شیر وپستونک خریدیم اینقدر پستونکت بامزه ست که دلم میخواد گازش بگیرم:)  

امسال سال تحویل برای من وبابایی حس خیلی قشنگی داشت حس اینکه حالا ما یه خانواده 3نفری هستیم وخدا یه عیدی خیلی قشنگ بهمون هدیه داده که بابتش نمیدونستیم چطور شکر گزار باشیم وجود تو نه تنها ما بلکه خونواده هامونم به وجد اورده بود طوری که با وجود اینکه هنوز قدمهای کوچولوتو به دنیای ما نزاشتی ولی تو همه جا نقل مجلس بودی و همه از تو میگفتن ,اینکه سال بعد این موقع مانی هفت سینتونو به هم میریزه,اجیل و شیرینیهاتون در امان نیست! سیزده به در توپ بازی میکنه ...وای که من وبابایی چقدر از تصور این توصیفات زوق میکنیم:)

امروز که این مطلبو مینویسم 6اردیبهشته وتو هفته 31 بارداری وماه هشتم هستم دیروز با مامان بزرگ وبابا بزرگ رفتیم واست بازم خرید کردیم ,مینی واش خریدیم وست رختخواب خرسی,یه اویز موزیکال برای بالای تختت وست وان ووسایل حموم خرسی, اینقدر خوشگلند که همش دوست دارم تماشاشون کنم:)

پسندها (1)

نظرات (0)