، تا این لحظه: 9 سال و 10 ماه و 2 روز سن داره

مانی مامانی

ماه هفتم

1392/12/27 12:51
نویسنده : مامان مانی
85 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پسر گوگول مامان

این هفته من و تو تو ماه هفتمیم. امروز 2 روز مونده به عید ومن این 2 روز رو مرخصی گرفتم تا استراحت کنم وبرای عید کاملا خوب شم . امسال عید پسر شیطونم منو محروم کرده از خرید عیدو خونه تکونی کردن البته خونه تکونی موکول شده به بعد عید ونزدیک ورود مانی کوچولو تا وقتی پسر مامانی تشریف میارن خونه تمیز باشه .الان خونه مامانی و رو تخت خاله  دراز کشیدم ودارم برای کوچولوم تایپ میکنم. گاهی دلم میخواد برم بیرون تو شلوغیها وبازار تا بیشتر حال و هوای عیدو حس کنم ولی خوب نمیشه مخصوصا که امروز چهارشنبه سوریه ومن پناه آوردم اینجا که پسرم در امان باشه از سرو صداهاو انفجارها...

آخه میدونی از 2هفته پیش دیگه تو میتونی صداهای اطرافتو بشنوی کوچولوی من وصداهای بلند میترسوندت بره همین امشب من اینجام و بابای مهربون هم میره خونه مامانی خودش تامانی عزیزمون از چیزی نترسه     آره عزیزم از هیچی نترس که مامان همیشه مراقبته...

راستی امسال عید آخرین عیدیه که منو بابا بدون مانیمون سال و تحویل میکنیم وسال بعد اولین عید 3نفره زندگیمونه .به زندگی من وبابا خوش اومدی عزیزم...

پسندها (1)

نظرات (0)