، تا این لحظه: 9 سال و 10 ماه و 2 روز سن داره

مانی مامانی

۲ماهگی مانی

1393/5/29 19:45
نویسنده : مامان مانی
72 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیزم ،امروز ۲ماهه شدی کوچولوی من، جالب اینجاست که ۲ماهگی تو مصادف شد با پنجمین سالگرد عقد من وبابایی😊

چقدر خوشحالیم که امسال تو سالگرد عقدمون یه فرشته کوچولوی ۲ماهه داریم این بهترین وبزرگترین هدیه ایه که خدا بهمون داده، 

عزیزم این روزها هم برای تو وهم ما خیلی سخت میگذره آخه تو کوچولوی ماه ما بخاطر ریفلاکست شبها اصلا خوب نمیخوابی و اکثر شبها تا ساعت ۴و۵صبح بیداری وما رو دوشمون میچرخونیمت نمیدونی چقدر من و بابایی دلمون برات کبابه،تمام آرزومون اینه که تو زودتر خوب شی،البته دکتر گفته این مشکلو اکثر نوزادها دارن و دوره اش که طی بشه خوب میشی ولی ما واقعا طاقت گریه هاتو نداریم ،اونم اون گریه های سوزناکی که شبها میکنی.

من خیلی شبها باهات حرف میزنم بهت میگم غصه نخور کوچولوی من ،زندگی اینقدرها هم سخت نیست،خیلی زود خوب میشی ومیبینی که دنیا جای قشنگیه، میبینی که مامان و بابا چقدر دوستت دارن و تمام تلاششونو میکنن تا پسر نازشون از زندگیش لذت ببره،تا هیچ چیزی آزارش نده،تا خوشحال باشه و خوشبخت...

اینو بهت قول میدیم عزیزم،پس همیشه لبخند بزن وخوشحال باش،اینطوری ما هم به آرزومون میرسیم عزیزکم

پسندها (2)

نظرات (0)